Kahvilatapaaminen Turussa Nick's Food Designissa

Aika: 12.9.2018 klo 16 - 18
Paikka: Nick's Food Design, Linnankatu 85, Turku

Turun seudun keliakiayhdistyksen vertaistukitoiminta laajenee kahvilatapaamisiin, joita pidetään kerran kuukaudessa eri puolilla toimialuettamme.

Ensimmäinen tapaaminen on keskiviikkona 12.9.2018 klo 16.00 – 18.00 Turun linnan kupeessa NFD ravintolassa, joka on juuri aloittamassa kahvilatuotteiden myynnin erinomaisten ruoka-annosten ohessa.

Kahvilatapaamisessa on tarkoitus jutustella mahdollisimman monen paikalle tulijan kanssa, joten voit pistäytyä paikalla mihin aikaan tahansa klo 16.00 – 18.00 välillä ja ostaa itsellesi kahvikupin ja juoda sen vaikkapa tarjolla olevan tuoreen munkin tai kakunpalan (hinta alk. 4,- euroa) kera. Paikalla on yhdistyksen vertaistoimintavastaava.

Paikalle pääsee kätevästi bussilla nro 1 jäämällä pois Turun linnan pääsisäänkäynnin kohdalla olevalla pysäkillä ja jatkaen siitä reilut 100 metriä sataman suuntaan. Alueella on myös hyvin 2 tunnin pysäköintipaikkoja omalla autolla saapuville (huomaathan käyttää parkkikiekkoa).

Ilmoittauduthan viimeistään 10.9.2018 nettilomakkeen www.keliakiaturku.nettilomake.fi kautta.

Sydämellisesti tervetuloa!

Turun seudun keliakiayhdistys