Jäsenille

Hei jäsen!

Näiltä sivuilta löydät hyödyllistä tietoa liittyen jäsenyyteesi Keliakialiitossa ja Turun seudun keliakiayhdistyksessä.

Löydät valikosta miten tarkistaa ja korjata omia jäsentietojasi ja miten pääset kirjautumaan Keliakialiiton sivuille omilla tunnuksillasi.

Näiltä sivuilta löytyvät myös tarpeelliset tiedot liittyen Turun seudun keliakiayhdistyksen jäsenyyteesi, kuten sen mistä löydät ajankohtaista tietoa, miten ilmoittaudut tapahtumiimme, mitä etuja jäsenyyteesi kuuluu, sekä miten voit olla myös itse mukana vaikuttamassa paikallisessa keliakiayhdistystoiminnassa.

Jos sinulla kuitenkin on kysymyksiä liittyen jäsenyyteesi voit aina ottaa meihin yhteyttä joko soittamalla yhdistyksen numeroon tai lähettämällä sähköpostia. Löydät yhteystietomme sekä yhteydenottolomakkeen Yhteystiedot -välilehdeltä