Yhdistyksen toiminta

Toimintaa Turun alueella

Turun seudun keliakiayhdistys järjestää vuosittain erilaisia gluteenittomia tapahtumia. Viime vuosina tapahtumiamme ovat olleet muun muassa gluteenittomat leivontaillat, ravintolatapaamiset, kesäretket sekä erilaiset opettavaiset sisällöt kuten luennot, paneelikeskustelut sekä someopetusta senioreille.  Katso ajankohtaiset tapahtumat verkkosivujemme Tapahtumat-osiosta.

Teemme myös yritysyhteistyötä Turun alueella, ja olemme yhteydessä paikallisyrityksiin gluteenittomuuden edistämisen, yhteistyön, tuote-esittelyjen ja tarjousten saralla.

Tarjoamme vertaistukitoimintaa vertaistukitoimijoidemme sekä -tapahtumiemme avulla. Lue lisää vertaistukitoiminnasta verkkosivujemme Kaipaatko tukea? -osiosta

Meillä on erikseen toimintaa nuorille ja lapsille. Lisätietoja löytyy Lapsille ja perheille- sekä Nuorille -osioista.