Paikallisia jäsenetuja

Tältä sivulta löydät Turun alueen paikallisia jäsenetuja, joita pääset hyödyntämään jäsenkortin avulla. Katso Mobiilijäsenkortti-sivuilta miten ottaa sähköinen jäsenkortti käyttöön. Jos sinulla on fyysinen jäsenkortti, se käy myös edelleen.

Heirol Shop

Jäsenkortilla 10 % alennus, voimassa toistaiseksi. Italialaisia gluteenittomia pastoja ja muita herkkuja sekä tietenkin keittiövälineitä.

Kauppiaskatu 4, Turku

Kasken Apteekki

Jäsenkortilla 10 % alennus, voimassa toistaiseksi. Ei koske lääkkeitä.

Kaskenkatu 10, Turku

Splizzeria

Jäsenkortilla 10 % alennus, voimassa toistaiseksi. Pizzoja ja salaattia Tilaukset ja pöytävaraukset: 043 825 8804, turku@splizzeria.fi

Kiinamyllynkatu 5a, Turku

Taco Nito

Jäsenkortilla 10 % alennus, voimassa toistaiseksi. Tarjous ei ole voimassa lounasaikaan.

Aurakatu 3, Turku

Gluteeniton Leipomo Ilona

Jäsenkortilla 10% alennus, voimassa toistaiseksi. Maukkaita kotileivonnaisia.

Kaarikatu 8, 20760 Piispanristi

Leipomo Wivi´s

Jäsenkortilla 10% alennus, voimassa toistaiseksi. Luontaisesti gluteenittomia ja vegaanisia donitseja.

Kivikartiontie 1, 20720 Turku, Finland

Katso myös valtakunnalliset jäsenedut Keliakialiiton sivuilta.