Gluteeniton Picnic-risteily

• su 9.6.2024 klo 1020
  • Naantalin satama

Kesäkuussa on jälleen yhdistyksen perinteisen gluteenittoman risteilyn aika. Tänä vuonna Picnic-risteilemme sunnuntaina 9.6. Finnlinesin uusilla laivoilla Finnsiriuksella ja Finncanopuksella Naantalista Långnäsiin ja takaisin. Lähtö Naantalin satamasta klo10.15, laivan vaihto Långnäsissä ja paluu klo20.10.

Risteilyn ohjelmassa on yhteistä ohjelmaa kokoustilassa sekä kahvit ja pientä naposteltavaa, kolmen ruokalajin päivällinen Micke´s Wine & Dine –ala carte ravintolassa sekä vapaata aikaa tutustua laivoihin, tehdä ostoksia ja nauttia maisemista ja hyvästä seurasta.

Päivällisen menu:

• Siikaleipä Micke´sin tapaan, Graavattua siikaa, pikkelöityjä sinapinsiemeniä ja tillimarinoitua kurkkua
  • Viinissä haudutettua saaristokaritsaa, savustettua juuriselleripyreetä sekä mustakaalia
  • Suklaa-Fondant ja ranskankermajäätelöä sekä marjoja

Menusta mahdollista saada kasvis- tai kalaversio. Ilmoita menutoiveesi ilmoittautumisen yhteydessä sekä muut mahdolliset erityisruokavaliot.

Risteilyn hinta:

Turun seudun keliakiayhdistyksen jäsenet;

• 60€ aikuinen,
  • 30€ nuori 13-17v,
  • 25€ lapsi, 6-12v,
  • 0€ lapsi 0-5v.

Ei-jäsenet;

• 94€ aikuinen,
  • 54€ nuori 13-17v,
  • 49€ lapsi 6-12v,
  • 5€ lapsi 0-5v.

Matkan ajaksi on mahdollista varata molempiin suuntiin oma neljän hengen ikkunaton hytti 30€/suunta.

Naantalin satamaan on helppo saapua Fölillä vaihtaen bussia Naantalin keskustassa ja satamassa on maksullinen parkkipaikka omalla autolla saapuville. Huomaathan, että jokaisen matkustajan on pystyttävä todistamaan henkilöllisyytensä tarvittaessa kuvallisella henkilöllisyystodistuksella.

Ilmoittautuminen:

Sitovat ilmoittautumiset risteilylle https://keliakiaturku.nettilomake.fi  6.5. mennessä. Mukaan mahtuu 60 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoitathan jokaisen henkilön omalla lomakkeella ja risteilyn maksu yhdistyksen tilille FI17 5710 0420 8506 53 heti ilmoittautumisen yhteydessä. Viestiksi ”Risteily24” ja mukaan henkilöiden nimet kenen risteilyn maksat. Huom! Yhdistyksen tilinumero on vaihtunut.

Lämpimästi tervetuloa mukaan viettämään kesäpäivää yhdistyksen kanssa risteillen!