Liittyminen kannattaa

Jäseneksi kannattaa liittyä! Meidän tehtävänämme on tukea ja toimia puolestasi, jotta gluteenittomuus onnistuu arjessa. Jäsenenä saat aina uusimman tiedon gluteenittomasta ruokavaliosta, gluteenittomista tuotteista ja palveluista sekä uusimmista tutkimusuutisista. Jäsenenä saat Gluteeniton Elämä -lehden 5 kertaa vuodessa kotiisi. Yhdistyksemme jäsenenä saat lisäksi vertaistukea, tietoa keliakiasta, tuotteista, sosiaaliturvasta ja sopeutumisvalmennuskursseista. Lisäksi saat jäsenetuja palveluntuottajilta.

Jäsenmaksu on 28,00 euroa/vuosi (v. 2022). Se sisältää 5 kertaa vuodessa ilmestyvän Gluteeniton elämä- lehden sekä jäsenkortin, jolla saat monia rahanarvoisia etuja. Lisäksi uudet jäsenet saavat jäseneksi liityttyään ensitietopaketin keliakiasta ja sen hoidosta. Lue alta kattavampi listaus Keliakialiiton jäsenyyden eduista.

Keliakialiiton palvelut jäsenille:

• Saat postitse monipuolisen uuden jäsenen tietopaketin
  • Ruokavaliohoidon puhelinneuvonta.
  • Keliakia-asiantuntijalääkärin puhelinneuvonta.
  • Sosiaaliturvaan ja gluteenittomaan arkeen liittyvä neuvonta
  • Gluteeniton elämä -lehti jäsenetuna viisi kertaa vuodessa
  • Keliakialiitto.fi-verkkosivujen vain jäsenille tarkoitettu materiaali
  • Kuukausittain ilmestyvä sähköpostiuutiskirje
  • Painettu Gluteenittomia tuotteita -opas
  • Kursseja vastasairastuneille
  • Tuettuja lomia
  • Lasten ja nuorten tapahtumia
  • Jäsenkortilla alennuksia yhteistyökumppaneiden palveluista

Kuka voi liittyä jäseneksi?

Jäseneksi ovat tervetulleita kaikki gluteenittomuudesta kiinnostuneet: keliakiaa sairastavat ja muusta syystä gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevat tai/ja noudattavat henkilöt, heidän läheisensä sekä kaikki, jotka ovat työssään tavalla tai toisella tekemisissä keliakian, gluteenittoman ruokavalion, gluteenittomien tuotteiden tai alan tutkimuksen kanssa.

Voit lukea tarkemmin keliakiajärjestön jäsenyyden eduista Keliakialiiton Tule mukaan -sivulta!

Miten liityn jäseneksi?

Jäseneksi voit liittyä joko Keliakialiiton verkkosivuilla täytettävän lomakkeen avulla, soittamalla Keliakialiittoon tai lähettämällä sähköpostia Keliakialiiton jäsenpalveluihin.

1. Liittymislomake Keliakialiiton sivuilla
  2. Soittamalla keliakialiiton toimistoon
    • (03) 2541 330
  3. Lähettämällä sähköpostia Keliakialiiton toimistoon
    • toimisto@keliakialiitto.fi

Jäsenmaksu on 28 euroa/vuosi (2022).