Keliakia-helppi -palvelu

Keliakia-helppi auttaa gluteenittomassa arjessa!

KeliakiaHelppi on Turun seudun keliakiayhdistyksen tarjoama palvelu, joka on tarkoitettu keliaakikolle ja perheille, joissa on keliaakikko. Keliakia-helppi on henkilökohtaista apua keliaakikon arkeen, osaavan auttajan kanssa. Palvelun tarkoituksena on helpottaa gluteenitonta arkea. Jos ruuanlaitto on hankalaa ja tarvitset apua, tämä on oikea palvelu sinulle.

Keliakia-helppi -palvelussa on mahdollista yhdistyksemme kokeneen keliaakikon, kotitalousopettaja Teija-Leena Heikun, kanssa muuttaa perheen tuttuja reseptejä keliaakikolle sopivaksi,  leipoa gluteenittomia leivonnaisia keliaakikon kodissa ja käydä kaupassa tutustumassa gluteenittomiin tuotteisiin ja tehdä hintavertailuja. Gluteenittoman ruuan ollessa kallista, hintavertailujen tekemisellä ja kotona leipomisella  on mahdollista tuntuvasti säästää arjen menoissa.

Palvelun tavoitteena on, että keliaakikko tuntee että keliakia ei hallitse keliaakikkoa, vaan keliaakikko hallitsee keliakian.

Jos haluat tietää lisää, tai järjestää itsellesi Keliakia-helppiä, ole yhteydessä Teija-Leena Heikkuun.

Teija-Leena Heikku (keliaakikko ja kotitalousopettaja)

Puhelin: 0500 537595

Sähköposti: teileehe@gmail.com