Toimintaa nuorille

Hei sinä 16-28-vuotias nuori!

Tervetuloa mukaan Turun seudun keliakiayhdistyksen nuorten toimintaan! Toimintamme on tarkoitettu kaikille gluteenitonta ruokavaliota noudattaville, 16-28-vuotiaille nuorille. Teemme vuosittain muun muassa ravintolatapaamisia, ja tapaamme gluteenittoman vertaistukitoiminnan merkeissä.

Voit myös itse ehdottaa minkälaisesta toiminnasta olisit kiinnostunut lähettämällä sähköpostia yhdistyksemme sähköpostiosoitteeseen turunkeliakiayhdistys@gmail.com. Olemme avoimia kaikenlaiselle yhdessä puuhailulle, joten rohkeasti vain mukaan! Halutessasi voit ottaa mukaan myös ei-keliaakikko-kaverisi.

Muistathan myös käydä tykkäämässä Turun seudun keliakiayhdistyksen Facebook-sivuista, ilmoittelemme siellä nuorten tapahtumista sekä mahdollisista muutoksista jo ilmoitettuihin tapahtumiin.

Tutustu myös Keliakianuorten valtakunnalliseen toimintaan täällä ja kansainväliseen CYE (Coeliac Youth of Europe) -toimintaan täällä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan!

Nuoret herkuttelemassa!