Mobiilijäsenkortti

Keliakialiitto otti vuonna 2019 käyttöön mobiilijäsenkortin, jonka voi ladata omaan puhelimeen.

Mobiilijäsenkortti on hyödyllinen työkalu puhelimessa. Löydät Keliakialiiton mobiilijäsenkortista muun muassa listan jäseneduista, ajankohtaisia liiton tapahtumia ja tiedotteita, linkit Keliakialiiton alaisten yhdistysten sivuille sekä paljon keliaakikon arkea helpottavia tietoja kuten uusimman Gluteenittomia tuotteita -listauksen, KAIKKI liiton tarjoamat kielikäännökset, listauksen sallituista ja ei-sallituista ainesosista keliaakikolle, reseptejä, tiedot gluteenittomista makeisista, sekä linkkejä josta pääset kysymään mieltä askarruttavia kysymyksiä suoraan asiantuntijoilta. Keliakialiiton mobiilijäsenkortti on siis oiva keliaakikon apu suoraan omassa taskussa!

Löydät ohjeet Mobiilijäsenkortin lataamiseen Keliakialiiton Mobiilijäsenkortti -sivulta. Sivuilla on myös ratkaisut useimmin kysyttyihin kysymyksiin ja ongelmatilanteisiin, ja yhteystiedot mihin voit ottaa avun tarpeessa yhteyttä.