Omat jäsentiedot

Omien tietojen tarkistus ja korjaaminen:

Jäsenenä pääset tarkastelemaan sekä tarvittaessa korjaamaan omia jäsentietojasi Keliakialiiton sivujen oikeasta ylälaidasta löytyvän "Kirjaudu" -painikkeen alta.

Kirjautuneena pääset myös laajemmin käsiksi Keliakialiiton verkkosivujen sisältöihin, kuten Matkalla-osion kaikkiin kielikäännöksiin, joista harvinaisempien kielien käännökset näkyvät vain kirjautuneille jäsenille.

Kirjautuminen omille sivuille:

Kirjautumiseen tarvitset oman jäsennumerosi sekä salasanan. Jollet muista jäsennumeroasi, voi sen helposti tarkistaa Gluteeniton Elämä -lehden takasivulta tai ottamalla yhteyttä meihin tai Keliakialiittoon.

Ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä salasana on se postinumero joka sinulla on ollut liittyessäsi Keliakialiittoon.

Jos Keliakialiittoon liittymisestä on aikaa, voi olla että salasanaksi on laitettu uudempi postinumero. Jos postinumeroja on ollut paljon, on ehkä helpointa tilata uusi salasana tai ottaa yhteyttä Keliakialiittoon, kuin koettaa arvailla mikä mahdollinen postinumero salasana voisi olla. Molemmat yhteydenottotavat ovat helppoja, ja niihin löytyy linkki ja yhteydenotto-osoite (sähköposti) kirjautumisikkunan yhteydessä. Voit toki ottaa myös suoraan yhteyttä joko Keliakialiiton toimistoon osoitteessa toimisto@keliakialiitto.fi tai Keliakialiiton jäsenpalveluihin osoitteessa jasenpalvelut@keliakialiitto.fi tai soittamalla jäsenpalveluihin numeroon (03) 2541 322.

Omilta sivuilta löydät omat perustietosi, ja pääset muokkaamaan niitä. Pääset sieltä myös esimerkiksi lisäämään tietoihisi sähköpostin, jotta saat jatkossa yhdistyksemme sähköistä jäsenpostia. Omilta sivuilta löydät myös maksutiedot sekä jäsenyytesi, ja pääset helposti tarkastamaan onko esimerkiksi jäsenmaksusi maksettuna.