Kädet jauhoissa -teemapäivä

Aika: 18.11.2017 klo 13 - 17:30
Paikka: Lounais-Suomen Martat, Turun toimipiste, Yliopistonkatu 33 G, Turku

Keliakiayhdistykset järjestävät ensimmäistä kertaa viidellä paikkakunnalla samanaikaisesti lasten ja isovanhempien yhteisen Kädet jauhoissa -teemapäivän! Teemapäivässä on mukavaa yhteistä tekemistä yli ikäluokkien, yhdessä tutustuen gluteenittomaan elämään sekä leivontaan. Aikuisille on luento gluteenittomuudesta, jonka aikana lapsille on järjestetty omaa ohjelmaa. Lisäksi leivomme yhdessä pupusämpylöitä sekä makeita muffineja! Lopuksi nautitaan yhdessä leivotuista gluteenittomista herkuista.

Teemapäivään on mahdollista osallistua myös kummin tai muun läheisen aikuisen kanssa. Samasta perheestä voi osallistua myös useampi keliaakikkolapsi.

Päivän varustukseksi tulee ottaa mukaan sisätossut ja esiliina sekä aimo annos iloista mieltä!

Kädet jauhoissa -teemapäivä järjestetään Keliakialiiton juhlavuoden arpajaisten tuella. Tapahtumassa otetaan valokuvia, joita voidaan käyttää Keliakialiiton tai -yhdistyksen julkaisuissa tai muissa viestintäkanavissa.

Tapahtumatiedustelut: Järjestöassistentti Heidi Luukkonen p. 03 2541 341 heidi.luukkonen@keliakialiitto.fi.

Lisätietoa: http://www.keliakialiitto.fi/liitto/toiminta/lastentoiminta/teemapaiva_18_11_17/

Ilmoittautuminen: https://www.webropolsurveys.com/Answer/SurveyParticipation.aspx?SDID=Fin1353704&SID=4ac11478-6f34-4c3a-9698-032a71b96cae&dy=1133037633