La 19.6 Geokätköilyä Kurjenrahkassa!

• la 19.6.2021 klo 10:3013:30
  • Kurjenrahkan kansallispuisto

Tervetuloa eräretkelle ja tutustumaan geokätköilyyn Kurjenrahkan kansallispuistoon!

Kurjenrahkan kansallispuistossa tutustumme opastetusti geokätköilyn saloihin. Retken opastuksen hoitaa Harri Hirvasniemi Kiven alla Oy:stä. Opastus alkaa klo 10.30 ja kestää n. klo 13.30 asti. Retki kattaa n. 6 km reitin, joten ei kun patikointivermeet ylle ja metsään! Retki soveltuu geokätkennästä kiinnostuneille ja sitä jo hieman harrastaneille.

Saapuminen paikan päälle tapahtuu itsenäisesti. Löydät hyvät julkisen liikenteen ohjeet Kurjenrahkalle saapumiseen täältä ja Fölin aikataulut kansallispuistoon täältä

Retken hinta on 10 €/jäsenille ja 15 €/ei-jäsenille. Ilmoittautuminen on sitova. Maksuohjeet ilmoittautumislinkin yhteydessä.

Ilmoittaudu viimeistään 11.6.2021 täällä

Lämpimästi tervetuloa!