Ti 6.9 Kauppakierros Länsikeskuksen K-Citymarketiin

Tervetuloa tutustumaan Länkkärin Citymarketin gluteenittomaan valikoimaan!

Kauppakierros 6.9 klo 18 Länsikeskuksen Citymarketissa. Puheenjohtajamme Pekka Varheensalo on paikalla ottamassa osallistujat vastaan Citymarketin kauppasisäänkäynnin ulkopuolella sijaitsevan kukkakaupan luona. Hänellä on päällään Keliakialiiton paita ja mukana iso Turun seudun keliakiayhdistyksen banderolli.

Saamme kaupasta meitä ohjeistamaan gluteenittomaan valikoimaan Saara Railonvirran.

Järjestämme keliakiaviikolla kauppakierroksen Länsikeskuksen Citymarketiin, sillä olimme saaneet jäsentoiveen kauppakierroksen järjestämisestä kaupassa jossa hyvä gluteeniton valikoima, joten tässä sitä nyt on!

Kauppakierrosten ideana on sekä tutustuttaa kaupassa kävijä kyseisen kaupan gluteenittomaan tarjontaan ja esillepanologiikkaan (jokaisella kauppaketjulla omansa) kuin myös tuoda kaupoille esille keliaakikon näkökulmaa ja toiveita tarjonnan ja esillepanon suhteen. Kauppakierroksilla myös näytämme, että gluteenittomia asiakkaita on, ja heidät tulee ottaa huomioon kaupan tarjontaa ja esillepanoa suunnitellessa. Pientä vaikuttamistoimintaakin tämä siis!

Ilmoittaudu mukaan kauppakierrokselle nettilomakkeessa täällä 3.9 mennessä!

Lämpimästi tervetuloa! 😊