Ke 3.8 Gluteeniton tapas- ja grilli-ilta

Tervetuloa tutustumaan gluteenittoman tapaksen maailmaan!

Yhdistys järjestää keskiviikkona 3.8 rennon hengailu ja maisteluillan Turun Hirvensalon Kaistarniemessä BT-Marinan terassilla. Saimme 30-vuotissynttäreillämme jäsentoiveen tapas-illasta, ja nyt se tapahtuu!

Tarjolla on perinteisiä espanjalaistyylisiä tapas-herkkuja mutta tapahtumassa tutustumme myös Suomi-tapakseen, eli tuttavallisemmin sapakseen.  Aremmille maistelijoille tarjolla on myös tuttua ja turvallista grillimakkaraa, grillikauden loppumisen häämöttäessä horisontissa. Pyrimme tuomaan tapahtuman tarjottavat mielenkiintoisilta ja herkullisilta gluteenittomilta tuottajilta ja lähikauppiailta!

Tapahtuma on Hirvensalossa sijaitsevassa BT-Marinan saunatiloissa, ja vaikka sauna ei ole lämmin, kuuman päivän yllättäessä uimaranta on lähellä.

Tapahtumaan saa saapua vapaasti klo 14-20 välillä. Tule nauttimaan rennosta yhdessäolosta, herkullisista sormisyötävistä ja juhlistamaan kesän viimeisiä hetkiä!

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtumaan viimeistään 22.7 nettilomakkeessa. Osallistumismaksu ilmoittautumisen yhteydessä, maksuohjeet nettilomakkeessa.

• Jäsen 5 €
  • Ei-jäsen 10 €
  • Alle 16 v. ilmaiseksi.

Saapuminen

BT-Marinaan pääsee helposti joko omalla autolla tai esimerkiksi Turun keskustasta bussilla numero 54.

Nähdään nautiskelun parissa!