Ke 24.3. Sääntömääräinen Kevätkokous

Tervetuloa yhdistyksen Kevätkokoukseen!

Yhdistyksen Kevätkokous pidetään 24.3 klo 17 alkaen Lounatuulet Yhteisötalolla. Kevätkokouksemme ajankohta sijoittuu tiukkojen koronarajoitusten ajalle, joten kevätkokous tullaan järjestämään pääasiallisesti etäkokouksena, käyttämällä Microsoft Teams -sovellusta.

Liity mukaan kokoukseen tästä

Kokous on aktiivinen 24.3 klo 17 alkaen. On hyvä, jos olet paikalla jo hieman ennen sitä, jotta pääsemme aloittamaan heti klo 17. Ohjeistamme Teamsin käyttöön vielä nopeasti ennen kokousta klo 16.45. Jos haluat mukaan ohjeistukseen, ole siis silloin paikalla!

Lounatuulet Yhteistötalolla paikalla ovat hallituksestamme vain pakolliset kokousvirkailijat. Toivommekin myös teiltä pääasiallisesti etäosallistumista. Olemme ottaneet huomioon, että joku voi silti saapua paikan päälle. Silloin osallistut erillisestä huoneesta. Eli vaikka saapuisit paikalle, on kokous silti etäyhteyksin. Helpointa on siis osallistua kotoa. Varattu tila on pienempi kokoustila, joten pidämme sen henkilömäärän alle kuudessa henkilössä riittävien turvavälien pitämisen mahdollistamiseksi. Tulethan paikalle vain täysin terveenä, ja käytäthän maskia. Pyytäisimme kuitenkin pääasiassa osallistumaan kokoukseen vain etäyhteyksin, jotta kevätkokouksemme on mahdollisimman turvallinen kaikille.

Kevätkokouksen asialistalla ovat mm. vuoden 2020 vuosikertomus ja tilinpäätös, toiminnantarkastajan lausunto sekä ylijäämän käyttäminen tai alijäämän kattaminen.

Toimitamme yksityiskohtaiset ohjeet etäosallistumisesta ensi viikon aikana, jotta kaikilla on varmasti aikaa niihin tutustua etukäteen.

Ilmoittautumista tapahtumaan ei tarvita, tapahtuma on avoin jäsenille.

Lämpimästi tervetuloa!

Jos sinulla on kysyttävää tai kommentteja kevätkokoukseen liittyen, laita ne sähköpostiin: turunkeliakiayhdistys@gmail.com tai ota yhteyttä yhteystietojen alta löytyvällä yhteydenottolomakkeella