Puurojuhla ja syyskokous

Aika: 25.11.2019 klo 16:30 - 21:00
Paikka: Yhteisötalo Lounatuulet (Läntinen Pitkäkatu 33 Turku)

Ilmoittautuminen puurojuhlaan viimeistään maanantaina 18.11. (Linkki ilmoittautumiseen alempana.)

Ohjelmallisessa puurojuhlassa on tarjolla koko perheelle hauskaa tekemistä; kisailua, arvontaa, piparien koristelua lapsille ja mahdollisesti eräs joulun aikaan odotettu hiippalakki saapuu kyläilemään… Puurojuhlassa on tänä vuonna myös esiintyjä; Turkulainen Sisters-lauluyhtye, joka saapuu esittämään meille jouluaiheisen ohjelman.

Yhdistys tarjoaa puuron ja kakkukahvit. Tarjoilu on gluteeniton ja laktoositon, muut allergiat ilmoitetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Puurojuhlan yhteydessä on myös mahdollista päästä tekemään löytöjä yhdistyksen varastosiivouksen yhteydessä löytyneistä esineistä. Siivouksen yhteydessä on löytynyt hyvää käyttötavaraa kuten aivan uusi vedenkeitin, pellavaisia pöytäliinoja, astiapyyhkeitä/leivinliinoja, induktioliedelle soveltuva teräskattila, froteepyyhkeitä, astioita ja kirjoja. Tarjolla on myös muutamia huonekaluja, kuten tuoleja, kaksi pöytää, pyörällinen laatikosto ja korkea toimistohylly! Tulkaa adoptoimaan tavarat hyvään kotiin, jotta saadaan niiden käyttöikää pidennettyä.

Aikataulusta myös sen verran että adoptointia odottavat tavarat ovat nähtävillä klo 16.30 eteenpäin. Lapsille piparien koristelua klo 17.30 eteenpäin.

Nähdään Puurojuhlassa!

Ilmoittautumiset puurojuhlaan tästä!