La 14.8. Kesäretki Porvooseen!

• la 14.8.2021 klo 7:3021:30
  • Porvoo

Tervetuloa mukaan päiväretkelle kuvankauniiseen Porvooseen

Tänä kesänä Turun seudun keliakiayhdistys suuntaa päiväretkelle ihanaan kesäiseen Porvooseen. Retkeen mahtuu vierailu sekä Fazerin että Brunbergin tehtaanmyymälöissä, kierros Porvoon upeassa vanhassa kaupungissa, sekä vierailut Albert Edelfeltin ateljeessa että Haikon kartanossa. Retken loppuhuipentumana pääsemme herkuttelemaan Haikon kartanoon yhteisen gluteenittoman päivällisen merkeissä. Retkelle on yhteiskuljetus Turun linja-autoasemalta, tilausajolaiturilta.

Pysähdymme myös Kaarinassa ja Paimiossa seuraavina aikoina.

• klo 07.30 Turun linja-autoasema, tilausajolaituri
  • klo 07.40 Kaarina, keskustan pikavuoropysäkki (Helsinkiin päin)
  • klo 07.50 Paimio, pikavuoropysäkki, moottoritien ramppi (Helsinkiin päin) Nesteen huoltoasema

Jos saavut mukaan muualta kuin Turun linja-autoasemalta laitathan siitä viestiä turunkeliakiayhdistys@gmail.com.

Matkan hinnasto:

Jäsenille:

• Aikuinen 50€
  • Lapsi 3-12 v. 30€

Ei-jäsenille:

• Aikuinen 100€
  • Lapsi 3-12 v. 60€

Alle 3v. lapset ovat ilmaisia, kuitenkin retki on suunnattu lähinnä vanhemmille lapsille, sillä matkalla ei ole juurikaan ihan perheen pienimmille sopivia aktiviteetteja.

Ilmoittautuminen sulkeutunut.

Maksuohjeet:

Maksathan osallistumismaksun heti ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautuminen matkalle on sitova, eli peruutuksen sattuessa matkan hintaa ei korvata. Olet kuitenkin oikeutettu järjestämään tilallesi toisen matkustajan, jotta maksettu matka ei mene hukkaan.

Osallistumismaksut tilille: FI18 4309 1020 0504 54. Liitä mukaan viesti "Porvoo".

Matkaohjelma liitteenä kuvan alla oikealla.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!