Someoppei ja päiväkaffet

Aika: 10.12.2018 klo 13 - 15
Paikka: Lounatuulet Yhteisötalo, Läntinen Pitkäkatu 33, Turku

Tervetuloa kaikki Someoppei ja päiväkaffet -tapaamisiin kerran kuussa klo 13–15 Lounatuulet Yhteisötaloon. Ota oma laite – puhelin, kannettava tietokone tai tabletti – mukaan.

5. tapaamiskerta maanantaina 10.12. Aiheena: Mikä gluteenittomissa tuotteissa maksaa? Luennoitsija aluevastaava Eliisa Girsén Keliakialiitosta, välitetään verkkoluentona kaikille kiinnostuneille.

Luennolla käsitellään hintaselvityksen 2017 tuloksia sekä kerrotaan, mistä tekijöistä gluteenittoman tuotteen hinta koostuu. Onko kuitupitoinen tuote kalliimpi? Entä vaikuttaako hintaan, jos tuote sisältää kauraa tai vehnätärkkelystä? Voiko gluteeniton tuote olla samanhintainen kuin tavanomainen? Aihe sopii kaikille gluteenitonta ruokavaliota noudattaville sekä heidän läheisilleen.

Tule paikalle tai mahdollisesti seuraa luentoa omalta laitteeltasi osoitteesta www.lounatuulet.fi osiosta verkkoluennot. Kirjoita salin nimeksi Pihlaja. Verkkoluento toteutuu, mikäli Lounatuulen tekniikka on kunnossa lähetystä varten.

Ilmoittatuminen tästä linkistä tai puh. 045 1305 888 viimeistään päivää ennen.

Toiminta jatkuu 14.1.2019!